Du kan betala till CSN med
CSN skickar inbetalningskort för bankgiro till dig,
om du inte har sagt till oss
att du vill betala på något annat sätt.
Om du bor utomlands
kan du betala på andra sätt.
Klicka på länken för att läsa mer.
Hur betalar du? (ej lättläst)
När du betalar med autogiro ser banken till
att CSN får pengarna i rätt tid.
De drar pengarna från ditt konto
när det är dags att betala.
Du måste komma ihåg att ha
tillräckligt med pengar på kontot.
Om du vill betala med autogiro
ska du meddela CSN genom att skicka in en blankett.
Blanketten kan du beställa i Mina sidor.
Du kan även ringa eller e-posta oss
och be att vi skickar en blankett.
Logga in och beställ blankett i Mina sidor
Kontakta oss
När du betalar med e-faktura skickar vi
din räkning direkt till din internetbank.
För att betala e-fakturan loggar du in
på bankens webbplats och godkänner räkningen.
Banken ser då till att pengarna kommer till CSN.
Om du vill betala till CSN med e-faktura
anmäler du det i din internetbank.
Du behöver bara göra en anmälan,
även om du har flera lån.
Klicka på länkarna för att läsa mer.
Då kommer du till sidor som inte är skrivna på lättläst svenska.
Senast uppdaterad: 2011-12-12