Jump to content

Jag har fått mina pengar på kontantavi. Vad gör jag om giltighetstiden gått ut eller om jag tappat bort avin?

Om giltighetstiden gått ut på avin, om du tappat bort den eller inte fått någon avi behöver du kontakta oss.

Om giltighetstiden gått ut

En kontantavi är giltig i 60 dagar. Efter det skickas den tillbaka till CSN automatiskt. Om du märker att giltighetstiden på avin har gått ut kan du kontakta oss via telefon eller mejl så betalar vi ut pengarna på nytt.

Om du tappat bort eller inte fått din avi

Om du har tappat bort eller om du inte fått din avi behöver vi först spärra den. Kontakta oss via mejl eller telefon och meddela vilken utbetalning det gäller. Det kan ta några dagar innan pengarna kommer tillbaka till oss. Efter det kan vi betala ut pengarna på nytt.

Kontakta oss

Anmäl ditt konto till Swedbanks kontoregister

Om du vill ha in pengarna på ditt konto i stället för på avi behöver du anmäla ditt konto till Swedbanks kontoregister innan du kontaktar oss.

Anmäl konto till Swedbanks kontoregister

Ikon för uppdaterad Uppdaterad: 2022-03-22
Hjälpte den här sidan dig?