Hoppa till innehåll

2018-11-23

Ett stort tack till er som deltog i undersökningen om vår service!

Denna information är inte aktuell

Vi genomförde en enkätundersökning om vår service under september och oktober i år. Genom era svar får vi viktig kunskap till vårt förbättringsarbete.

Enkäten riktade sig till ett urval av er som studerar med studiemedel.

Genom era svar får vi viktig kunskap om vad ni önskar av vår service samt hur ni upplever den. Av svaren kan vi exempelvis se när ni vill ringa oss på dygnet, eller vad ni tycker är en rimlig handläggningstid för ansökan om studiemedel.

Vi ser också att ni var mindre nöjda med våra handläggningstider och vår kötid i telefon nu i höst jämfört med hösten 2017.

Du kan läsa de resultat som kom fram i undersökningen: Kundernas upplevelse av CSN:s service (pdf, 345 kB)

Ett extra tack till er som tog er tid att skriva ner synpunkter och förbättringsförslag. Med hjälp av era svar kan vi förbättra vår service.

Vi hoppas att ni även fortsättningsvis vill vara med i våra undersökningar och ge era synpunkter på vår service.

Hjälpte den här sidan dig?

Lämna synpunkter

Lämna gärna dina synpunkter på webbplatsen. Observera att vi inte kan svara på din kommentar.

Du kan inte ställa frågor om ditt personliga ärende här.
Har du frågor om ditt personliga ärende ska du Kontakta oss.

Om du anger personuppgifter kommer vi att behandla dem enligt dataskyddsförordningen. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter.

eller